نسخه 3.9 پیام رسان محبوب Telegram که از سراسر دنیا بیش از صد میلیون کاربر دارد عرضه شد. این نسخه از برنامه با پوشش امکانات جدید و جالبی سعی دارد تا محبوبیت خود را بیش از پیش در بین کاربران دنیا افزایش دهد. قابل ذکر است ایرانی ها درصد عمده ای از کاربران این پیام رسان سریع و امن را تشکیل داده اند و امکان ایجاد گروه، سوپر گروه، کانال در کنار امکان ایجاد بسته های شخصی استیکر و ربات های پیشرفته از جمله امکانات بی نظیری است که این پیام رسان رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهید.

نسخه 3.9 برنامه فوق که اخیر در اختیار کاربران قرار گرفته است امکانات جالبی از جمله: امکان ویرایش پیام های ارسالی در گروه، کانال و حتی چت های تک به تک، امکان فراخوانی (Mention) کاربران حتی با وجود نداشتن نام کاربری، اضافه شدن لیست دسترسی سریع به مخاطبین محبوب و بهبودهای ظاهری را در اختیار کاربران قرار داده است.

براساس گزارش وبلاگ تلگرام از این پس پیام های ارسالی شما تا دو روز پس از ارسال قابلیت ویرایش خواهند داشت، این امکان پیش از این تنها در کانال ها و سوپرگروه ها برای مدیران گروه در دسترس بود. البته پس از ویرایش یک برچسب کوچک با عنوان Edited در کنار پیام شما ظاهر می شود تا مشخص گردد این پیام پس از ارسال ویرایش شده است. همچنین برای فراخوانی کاربران به مانند گذشته کافی است علامت @ را تایپ نمایید تا لیستی از کاربران عضو در گروه بدون توجه به آنکه آن کاربر نام کاربری اختصاصی دارد یا نه برای شما ظاهر گردد، گفتنی است تا پیش از این امکان فراخوانی افراد فاقد نام کاربری وجود نداشته است.

]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: